Butiks ansvarig för några dagar!

Idag är det torsdag med det känns nästan som fredag på något konstigt vis.
Eftersom Johanna och Marcus har åkt till Amsterdam har jag tagit på mig rollen som butiks anvarig för Pit Stop i 3 dagar:) En jättefin butik med märken som Merc, Won Hundred, Rokin, Ruffl and Bow för han och Won hundred för hon.
I vilket fall är det riktigt kul att vara här i några dagar!! går liksom inte att jämföra med H&M hehe....här är kunderna underbara. Sen är det kul att snacka lite strunt med folk!
När klockan har slagit 19 och jag har bommat igen butiken för dagen ska jag möta upp fina Frida & Tanja på lite bubbel i gräset. Ev blir det kanske på skeppsholmen, hört att familjen ska spela och det vore kul att lyssna lite..
Men vi får se om vädret håller sig till det......
Kom förbi butiken om ni är på söder. Det finns mycket fint att testa:) (Åsögatan 136) Annars kanske bara ta en kaffe med mig!!
Kram på er så länge♥
En liten favorit i repris från mina egna jobb med fotografen Anna Malmberg.
Anna bloggar numera på elle.se Ta en titt på hennes underbara bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0