En dag med Jobb och inspiration...lööve it:)

Idag vaknade jag av ett dripp droppande ljud på fönsterbläcket. Ganska mysigt, inte lika mysig när man ska ut och jobba i det sen:)
Dagen gick smidigt och fick allt gjort. Nu blir det pyssel och fix inför plåtningen på söndag med det bästa tjej gänget. Lisa Hasselgren (Fotograf) Elva Ahlbin (make up) Sofie Brandel (hår).
Jag har hyrt in rekvisita som jag helst skulle vilja behålla för att det är så fint...
När jag är på rekvisita förrådet på Independent studio drömmer jag mig alltid bort. Jag skulle kunna gå där i timmar.
Jag brukar fastna på avdelningn 1600-1800 talet......det är så vackra klänningar så jag blir nästa lite vemodig.
Och anledningen till att jag drar mig till 1600 talets kostymer kanske beror på att jag en gång bodde i Paris och sydde Kankanklänninga på min gård. Ja det var i alla fall vad mitt medium sa:) Tänk om man kunde åka tillbaka i tiden. Då skulle jag verkligen ta mig en resa tillbaka till mitt gamla liv:)
En gammal Vouge Italia som jag helt missade i höstas. Perfekt inspiration inför söndagen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0