en liten hyllning ♥

Idag har det varit en bra dag!
Jag har fått mycket jobb gjort dvs många glada, positiva telefonsamtal och mail samt en del spring på stan:) Jag älskar när jag får prata med glada hjälpsamma och positiva personer inom jobbet det smittar liksom av sig:) underbart!
Idag när jag satt här hemma och pysslade på lite rekvisita inför min och Ninas plåtning kom jag tänka på hur bra jag har det egentligen. Underbar familj, vänner, fästman och kollega samt att jag faktiskt jobbar med det jag brinner för.
Alla så kallade "problem" som dyker upp i huvudet är ju inte så stora egentligen utan det är ju en själv som gör dom till den storlek man vill, och det känns ju väldigt osmart att göra dom stora istället för lite mindre:) sparar en del energi till andra roliga tankar.
Kom tänka på min underbara kollega/vän Siroun Forsberg.
Det är faktiskt av henne jag lärt mig av att välja vilka grejer som är värt att oroa sig för. Jag har varit lite av en nojj tjej  men sen jag började jobba med Siroun så har jag definitivt valt bort att oroa mig för småsaker .
Jag är väldigt glad över att jag får jobba med en sådan fin människa som Siroun! Hon har gett mig sååå mkt. Hon är nog den som fått mig att växa mest som stylist, att våga tro på det jag gör och köra mitt race oavsätt vad folk tycker och tänker för det kommer dom alltid att göra oavsätt...
Så idag går min hyllning till min kollega Siroun som snart ska bli farmor,,45 år och farmor helt galet! Hon är garanterat den snyggaste farmor på denna planet..
Blivande farmorn:)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Å vad härligt! Det riktigt smittar genom skärmen!:)



Btw, boka 10/4 för då ska vi fira att jag fyller "tant"!:)



Kram Soffan

2010-03-17 @ 23:30:42
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0