sol sol sol och åter sol! Jag ÄLSKAR solen:)

Det finns inget bättre än att vakna av att en strimma sol skiner igenom gardinen på morgonen ialla fall i mars månad när man som mest behöver sol och ljus!
Jag är oerhört beroende av solen och det märks så mkt på mitt humör. Antar att jag inte är ensam om detta:)
Det spritter liksom i hela kroppen och jag vill bara ut på stan och köpa massa fina vårkläder..
Vägrar min vinterjacka nu så jag hoppas att termometern håller sig vid 0 sträcket annars kommer det bli kallt hehehe......
Idag blir det tempo på jobbet, var ju sjuk i förra veckan så nu ska här jobbas igen för fulla muggar! Ska träffa Siroun på stan och ta en fika och samtidigt planera dagen i stora drag. Sen ska jag plocka och planera för min och Ninas plåtning.... mkt dova pasteller kommer det att bli....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0