Det står mycket i agendan den här veckan...

Den här veckan är det kanske lite tyst här på bloggen och detta beror på att jag har sååå mycket att göra på jobbet och när jag kommer hem vill jag bara vila hjärnan från allt som heter Dator:)

Denna veckan jobbar jag med fina Karin i 3 dagar och vi gör ett jobb för Åhlens. Sen har jag även jobbat med fina Siroun resten...där handlar det om fotbolls VM och kunga bröllop..
En skön blandning av jobb vilket är väldigt kul faktiskt...den ena dagen är inte den andra lik.......
I måndags var jag även hos mitt medium. Jag går dit en gång om året för att "kolla läget" lite:)
Hon mfl. hade som vanligt massor av intressanta saker att berätta. Det blev 1,5 timmes "ego" fokus:) ganska skönt och spännande faktiskt!!!!
Utöver jobbet drömmer jag om en tavla som denna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0