Nostalgi♥

Hittade den här fina polaroid bilden på mig och Johanna när jag var hemma i våras.
De fina tröjorna har mamma stickat......Tänk om jag kunde fått hennes stickgener:) Har nog fått hennes kreativa
ådra i vilket fall. Och det är jag glad för:)
Sen gick jag igenom garderoben lite och hittade nya kombinationer istället för att köpa nytt..ett bra tips om man tröttnat på sina kläder.

I fönstret finns mina skor som jag sytt på blommor och en av mina favorit bilder...

I vårt badrum hänger mina favorit klänningar. Inget jag använder direkt.
Dom är bara vackra och gör mig glad!
Längtar tills jag kan använda dessa fina...krävs sommar väder och inget regn!!!:)
En ny liten outfit som jag kom på idag..ibland blir man garderobsblind....enklaste kombinationen men har aldrig sett den???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0