VECKANS JOBB

Den här veckan är det fulltecknad kalender vill jag lova!
Plock till programledare och sedan mode jobb för en mode/inredningstidning!
samtidigt som jag och hela fototeamet till End of sunrice serien ska ha en vernissage av bilder från serien för folk i branschen. Ska bli väldigt kul!!

Förra helgen gjorde jag även ett jobb med Fotografen Ceen Wharen för Cacao magazine!
Det blev jättefin och jag är väldigt nyfiken på det färdiga resultatet!

Anledningen till att jag inte bloggar så ofta är just för att jag inte har så mkt tid helt enkelt! men jag ska försöka göra ett inlägg i veckan!!:)

Som sagt det är mkt job i nov-dec vilket jag är väldigt glad över!! Det finns inget bättre än att få jobba med glada, sköna och kreativa människor!! Alla kommer med galna och spontana ideér...!!

just nu har jag spånat på ideér till 3 olika plåtningar och jag hoppas mina galna ideér gå att göra rent praktiskt:)
bara att testa helt enkelt hehe....
Jag borde gå en kurs i hållfastighet och skulpturlära...hmm det kanske är det jag ska göra..på allvar!?
det här ska kollas upp:)

Just nu hänger detta uppslaget på vår vägg i köket! Han är en av mina favorit fotografer.. Tim Walker!!
Älskar att ha en tavel list och ställa en bok med fina bilder. Man kan ju byta konstverk för varje dag om man vill!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0