Vår snälla kom nuuuuu!!!

Jag har aldrig aldrig längtat sååå efter våren som jag gör i år! hmm känns som jag sa det förra året också men som sagt det är ännu värre i år!!
Kylan tränger igenom alla 1000 lager kläder och jag vet inte hur många gånger jag har stått och vevat med armarna för att hålla balasen på alla is gator grrr! inte lätt att vara stylist på vinter halvåret inte:)
Men förutom vinterkylan är allt i mitt liv för övrigt väldigt bra just nu! Mitt första mål för året är avbockat dvs att hitta en bra agent att samarbeta med! Söderbergs Agentur valde mig och jag är väldigt glad & stolt över det!
kolla gärna in hemsidan www.soderbergagentur.com
Hittills så har jag gjort 2 jobb ett med Lisa Hasselgren (www.lisahasselgren.com) för Plaza Kvinna( kommer ut 23 mars) och sen ett jobb med Fotografen Johanna Nyholm (www.johannanyholm.com) som också är grym!!
Och nu håller jag på att planera in ännu ett jobb med goa Morgan Norman (www.morgannorman.com)som också ligger på Söderbergs!!!
Så mkt är på gång och jag älskar det!!!
Något jag längtar mest över är vår stuga i Tegelstrand och min morfars syster Clary som bor grannar med oss! Det är alltid lika mysigt att gå bort och lyssna på Clarys underbara historier om när mamma var liten och hur dom levde där förr!!! Älskar hennes sätt att berätta hon har alltid lika mycket inlevelse:)
Det är något magiskt med det stället!! Man blir så lugn när man kommer dit! Det är bara havet och du typ iaf nu på våren när innan alla de så kallade badjävlar kommer hehehehe........
hmm undrar om vi som har rötter där räknas som badjävlar förresten?? hmm måste ta reda på det:)
Det jag skulle komma till var att jag och Simon ska åka dit i slutet på mars och ha en vecka själva i all tystnad!!
Bara luffsa fram i raggisar och mjukis brallor, sova när man vill, åka på loppis, läsa ja ni vet allt det där!!!
Hoppas bara att vattnet i ledningarna har tinat:S
Här kommer lite bilder som är tagna förra sommaren!!!
Hoppas vi får en lika fin sommar som då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0